Leon 3 år!

I helgen har det varit kaos, fullt ös! I lördags flyttat och städat ur det sista ur lägenheten. Nu är det äntligen klart och ett nytt kapitel i livet börjar på riktigt! Nu är jag officiellt Norrsundet-bo och har hus och får vara tillsammans med den bästa människa jag någonsin kunnat tänka mig. Underbart! Nu återstår bara en heeel del att fixa i huset! Men det är ju lite roligare ( och dyrare ;) )
 
 
Igår var det Leons födelsedag. Tänk, 3 år sen Leon föddes. Helt ofattbart! Tyvärr fick jag inte dela den här födelsedagen med honom och kommer inte att få spendera varannan julafton och födelsedag med honom så det är bara att vänja sig men det gjorde ont. Först födelsedagen jag inte fick ha honom här.. Vi sysselsatte oss med Ockelbo marknad i ösregnet och fixade lite hemma. Kändes inte ens som hans födelsedag! :/ Men fick i alla fall prata lite med honom och han hade haft kalas hos pappa  
 
Nu börjar vi en ny vecka! Till att börja med vetskapen att jag inte kom in på någon av yrkeshögskoleutbildningarna jag sökt. Så fortsatt arbetslös om jag inte hittar något snarast.
 
 
Följ mig på instagram: SarahOhrn
Instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0