You're my end and my beginning...



...Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you
 
 
Den 9:e juli förlovade vi oss och den känslan när man bara vet att man hittat rätt person, som man kommer kunna leva med resten av livet, den är oslagbar! Jag förstår inte hur jag kunde hitta någon som dig. Jag har självklart varit kär innan och trott jag hittat äkta kärlek men nu när jag vet, så går det inte ens att jämföra. Vi har bara varit ett par i dryga 6 månader nu och bott ihop större delen av tiden men blev sambos på riktigt nu vid halvåret och det kan tyckas snabbt utifrån sett men ett halvår där man träffats i stort sett varje dag och bara blir mer och mer kär för varje dag och inte tvivlar en sekund på att det är det rätta, inte bråkat en enda gång förutom något litet irritationstjafs, aldrig varit med om det tidigare. Då har jag känt redan efter ett halvår att det varit "sådär" och man har bråkat och såhär i efterhand - inte känts 110% rätt. Jag längtar efter allt som komma skall tillsammans med dig i vårt liv. Helst vill man göra allt NU på engång men vi måste ju ha saker att se fram emot också. Men jag längtar så till allt vi har framför oss. Jag älskar dig och vet att alla dom här känslorna är ömsesidiga. En underbar känsla! Du är den bästa pojkvän jag någonsin kunnat tänka mig och världens bästa pappa och bonuspappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0