Välkommen fredag!

Godmorgon! Igår åkte Leons pappa hem, efter ett besök som inte riktigt blev som tänkt med magsjuka, nackspärr osv. Två veckors VAB när jag egentligen skulle jobbat pga att han blev magsjuk också. Typiskt! Lite fattig nu nästa månad med andra ord... Idag skulle jag dock vara ledig ändå och på måndag tänkte jag jobba igen hur som helst! En vecka sen Leon kräktes senast, han är inte sjuk längre utan det är magen som inte vill återhämta sig. Så vi kör på med mild mat, majsvälling och nu även laktosfritt! Gick sådär dock när han hittade den "tomma" burken Philadelphiaost på bänken och gottade sig! ;) Natten var sådär, Leon är ju van att pappa varit här nu nere på soffan och hämtat honom när han vaknat på morgonen, så inatt kl 01, i morse runt kl 05 och sen vid 06 stod han och hängde på grinden och skrek och grät efter pappa helt hysterisk. Ingenting hjälpte! Och hur förklarar man för en 20-månaders att pappa inte är kvar och dom ses om en månad igen? Den smärtan i mammahjärtat är obeskrivlig... ♥ Vill inte att det finaste jag har ska ha det såhär!
 
Idag verkar det åter igen bli fint väder men antagligen kallt. Skulle behöva ut en sväng på E-center men jag tror inte vi är så sugna på att gå dit i den här kylan så får nog bli en annan dag. Jag behöver lite påskpynt! Men igår kom i alla fall mamma på besök och hade med tuplaner och en tupp ♥ Bjöd henne på middag - det blev en kyl- och frysrensningsgratäng och den va faktiskt riktigt, riktigt god! 
 
Viktväktarna går sådär. Jag är absolut duktigare än innan, småäter inte alls lika mycket, äter inte lika mycket onyttigt och inte varje dag som innan och mindre mängd varje gång, mindre portioner och nyttigare mat överlag. Däremot har jag inte orkat räkna propoints! Måste ta tag i det!! Vet ju att det fungerar om jag följer till 100%, lär inte hinna så mycket till sommaren men kanske kan man få bort några kilon så man kan visa sig i nå sommarkläder i år möjligtvis! ;) 
 
Någon som har tips på någon bra "Viktväktar-blogg"?
 

Här följer lite mobilbilder, ska bli bättre på att fotografera med systemkameran! Den ligger och samlar damm sen några månader tillbaka. Jättetråkigt men har inte haft varken tid eller lust! Men måste ha lite finare bilder till bloggen känner jag. Men dessa får duga så länge! 
 
Tycker för övrigt att det är trist att nästan ha 50 besökare om dagen (woooow, haha! ;)) men inte en enda kommentar?! Tipsa mig gärna om era bloggar också så jag har något att läsa! :)
 
Hoppas ni får en fantastisk fredag och helg, jag kommer dock blogga mer under dagen och helgen, såklart! 
 

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hej! Jag heter Amanda och har en jätte bra blogg. spana gärna in den och lämna en kommentar!

Svar: Hahaha är det så! Det har jag missat! ;)
Sarah

2013-03-15 @ 10:40:03
URL: http://mandyyss.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0