Sjukling!

Jag ångrar såå att jag inte bloggat och hållt igång under Leons uppväxt, men men, det är som det är! Och det har varit mycket senaste halvåret. Blivit ensamstående m.m. Men nu "börjar vi om" igen! :) Orkar inte älta allt och berätta om allt det blir bara jobbigt. Jag vill inte vara ensam, jag har förlorat min stora kärlek och bästa vän och familj, ångesten för Leons skull osv osv. Men så ligger det till.
 
Har varit hemma från jobbet igår och idag och vabbat med Leon och blir hemma imorgon också, han är jätterisig i magen och trött, dock inte magsjuka, tror mer på tänder! Så imorgon kväll ska jag hålla Blingo-party här hemma. Ska bli väldigt trevligt! Och torsdag tror jag L är redo för dagis igen. Så imorgon ordnar vi inför kvällen och ordnar fika och så ska vi städa och röja på övervåningen, tills Leons pappa kommer på fredag för att träffa Leon några dagar. Måste få ordning Leons rum tills dess. 

Annars är vi båda rätt uttråkade efter två dagar inomhus! Klättrar på väggarna. Så som sagt, imorgon bitti ska vi ut en sväng, handla lite, sen hem och fixa inför kvällen.
 
Sitter och slappar lite nu och kollar på en film på Netflix. Ska väl sova snart för antar att Leon vaknar tidigt imorgon igen! Inatt gick han upp kl 02 och jag va beredd att nu kommer han va vaken men han kom bara in till mig, kröp upp bredvid och somnade om. Men sen gjorde han morgon kl 05 som nästan varje dag det senaste, mellan 04:30-05:30, omänskligt! :) 
 
Hoppas ni har en mysig kväll, ni läsare som finns kvar efter det långa avbrottet! ;)
 
En glad kille med sin nya Cars-mugg


Trött kille som försvann och det blev tyst plötsligt idag, och hade då somnat i sin säng ♥

"Sjukling" med sin giraff!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0