Jag blir inte klok!

Jag trodde att han va på bättringsvägen nu. Han va fortfarande dålig i magen i morse men hade hoppats börja kunna räkna 48h då det inte blev något mer på hela dagen. Men nej, ikväll, 40h efter sista spyan, kom det igen! Jag blir knäpp! Vi har suttit isolerade fem dygn och ser inget slut på det... Leons pappa kommer inatt och hade planer för helgen, så himla tråkigt, dom får ju umgås ändå men trist att vara isolerade när dom väl ses! :( 
 
Ja ja, nog med gnäll från mig! Bara hoppas jag klarar mig nu så jag får jobba på måndag. Att inte träffat en vuxen människa sen i måndags håller på att göra mig knäpp i huvudet! Trodde aldrig jag skulle längta efter jobbet... Men att bara umgås isolerad med en gnällig unge 5 dygn, nu börjar min hjärna ge upp. Huvudvärk och helt slut! 
 
Nu sover han och jag hoppas det snart är slut på eländet så vi får börja räkna dom 48h!!! 
 
Ha en mysig fredagskväll och helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0