Magkatarr!

Godkväll på er! Hoppas ni har en mysig lördagkväll! :) Idag har vi varit hemma hos min familj för att fira Matildas 16-årsdag då vi missade kalaset förra veckan. Fick god smörgåstårta och gott fika! ♥ Fick även däcken bytta till sommardäck. Mot kvällen åkte vi hem, skulle städa men jag mådde så sjukt illa! Måste vara för att jag tog en halv kopp kaffe... Att jag aldrig lär mig! :/ Så jobbigt att bli sån här... Sen blir jag ju nojjig för magsjuka varje gång jag mår illa fast det bara händer 1 gång av 500 gånger jag mår illa! Och kom efter kaffet så rätt troligt. Tog en omeprazol som lindrade men när det väl va borta åt vi varma mackor, bra jobbat, nu är det tillbaka. Få se om man kan somna sen då! Hatar att må såhär illa för allt...

Annars har det varit en supermysig dag! Vad har ni andra gjort?


Ber om ursäkt för min otroligt fina design också! ;) Nollställde allt och ska göra en ny men det lär ta sin lilla tid, kanske imorgon kväll. Johan jobbar imorgon igen så under dagen ska jag ju roa Leon själv! :D Men hoppas få till det inom några dagar för det ser för hemskt ut just nu, hihi.

Nu ska jag försöka sova och hoppas vakna utan illamående.
Godnatt! ♥

(Det är verkligen ännu mer ont om bilder just nu, mitt iPhoto har kraschat! :/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0