Bebismage!

Nu börjar det bli en kula, från att för ungefär två dagar sen knappt sett någon skillnad på flera veckor har den nu på bara ett par dagar (känns det som i alla fall) tagit mer form, bebismage-form! : ) Känns lite mer verkligt! Och om 3 dygn har vi sett vårt hjärta och fått det än mer verkligt. Gud vad jag längtar...

Nu blir det sova och försöka njuta av helgen i alla fall, skönt med 3 dagar ledigt nu! Välbehövligt om inte annat för min rygg. Imorgon ska vi slappa hela dagen! Medans Johan jobbar ;) En slapp-dag var faktiskt länge sen nu... Imorgon går vi in i v. 19 också, snart halvtid!!

Galet ändå vad tiden går fort fast det är väl den jobbigaste tiden kvar... Beror på hur man ser det, man mår som mest illa och dåligt i början tror jag men sen blir det tungt i stället! Fast dom flesta verkar kunna njuta mer från ungefär v. 20 och ganska långt fram ändå när illamående och sånt börjar lägga sig vilket det gjort för mig förutom på kvällarna nu... Hoppas få må bra ett tag nu! :D Och njuta lite! Enda problemet är väl att jag blir andfådd av att ligga ner typ, obehaglig känsla! Även av att gå sträckor jag aldrig känt av innan ändå kan jag gå rätt snabbt hem och så utan att bli andfådd men direkt efter jag ätit eller en trappa, då är jag dödens! ;)




Vecka 18 (17+6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0