Önskefoto!

Jag är så GRYMT besviken! Önskefoto där jag beställde mamma och pappas julklapp, beställde 4 dagar innan sista beställningsdag. För det första kunde man inte beställa flera böcker med några olika bilder i samma order utan va då tvungen att betala frakt och fakturaavgift för varje bok! Bara det är ju illa nog men slutade med att jag bara beställde en då då det va den enda sidan som fungerade. Sen ringer dom den 21a och säger att något blivit fel så boken var tvungen att tryckas om och den skulle nog inte hinna komma till jul. Men den va omtryckt den 20e eller ev 21a, varför prioriterar man inte att få iväg den då direkt? Nej den skickades den 23e! Idag kom den, äntligen! Och tror ni inte att dom missat skriva Leons namn på som jag la till extra och dessutom ska betala extra för. Ville verkligen ha hans namn på boken, kommer ju definitivt inte betala för det men blir ändå besviken!

Fick ju som "plåster på såren" när den va försenad 100 kr rabatt på nästa beställning. Nu kommer jag definitivt inte beställa igen och har mailat dom om att jag tycker dom kan dra av 100 kr på denna beställning! Men det sa hon sist att det inte går så det kommer dom säkert inte göra. Mne känns inte alls kul att betala när det bara krånglar?! Varför få rabatt på nästa order när man inte vill beställa igen.

Så arg så jag kokar! Att dom inte ens kunde få till den rätt... Nu är det bara en svart bok, ville ju att det skulle stå Leon på!!!! :( Fan vad trött jag blir. Gick in på deras Facebooksida och såg att dom fått en del dålig kritik av fler som inte fått innan jul och dålig service mot folk osv. Så rekommenderar INTE dom! Men man blir ju så ledsen att lägga flera hundra när allt bara blir fel.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nää, vad synd! Och som du säger - skitsamma att man får 100 kr rabatt på nästa beställning. Är man missnöjd så återkommer man ju inte och då spelar ju de där 100 kr ingen roll. Hade jag varit du så hade jag nog faktiskt returnerat boken och krävt pengarna tillbaka. Jag menar, det finns ju andra sidor som är BRA och där man får vad man betalar för, du kan beställa från. Speciellt nu när det inte är någon brådskande julklapp.

2011-12-30 @ 00:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0