Ny blogg!

Det har vart dött här nu pga att jag hållt på att fixa en ny blogg. Tyvärr går det inte att flytta så denna gamla hamnar på den nya men det får gå ändå. Känns jättetråkigt att behöva byta, då jag gärna skulle vilja ha allt i samma blogg, från att jag blev gravid och i fortsättningen men eftersom det aldrig kommer någon app och jag sällan hinner sitta vid datorn numera får det bli såhär. Mailade dessutom blogg.se för att fråga om appen för 2 veckor sen men inte ett knyst har jag hört från dom och dom informerar inget mer om det på sajten, så det känns väldigt oproffsigt. Ännu en anledning att byta!

Så välkommen till min nya blogg!
http://lillahjarta.myshowroom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0