En fot!

Igår kväll när jag lagt mig på sidan började bebis leva loppan som vanligt! Han sparkade mycket på den sida jag hade uppåt liksom på samma ställe, eller sparkade och drog och tröck med foten, man kände faktiskt inuti att det va just en fot! Och är rätt säker på att han ligger med huvudet ner så... Hur som helst har jag ju många gånger både känt och sett på magen när han håller på så jag satte dit handen men den här gången kände jag hur han sparkade i och drog foten mot min hand, sååå tydligt! Helt galen känsla :D Han är där i hela dagarna men aldrig känts som en sån närkontakt! Fantastiskt! :) Nästan så man hade kunna greppa den lilla foten som strök mot min hand. Önskar att Johan hade varit där bara... Så han fått känna! Verkar som att många redan känt detta och att han sparkar tillbaka där man trycker med handen men det har han aldrig gjort på mig innan så det va sååå underbart!

Vi längtar efter dig lilla hjärta! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Vinnaren är dragen kolla om det var du, och missa inte min nya tävling, länk i vinnar inlägget!

2011-04-09 @ 11:25:30
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag har heller inte kunnat känna så tydligt innan, men här om kvällen levde hon rövare i magen och drog fötterna längst ut med hela magen. Kändes ärligt talat nästan lite läskigt :P Men coolt!

2011-04-12 @ 11:17:44
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0