Sillisar?

Det känns nästan så, alltså mina bröst, dom värker!!!! Ursäkta detaljerna men... Det gör galet ont, funkar på dagen med en sporttopp om man inte får en smäll eller så då vill man ju grina! Men varenda kväll har jag ångest att ta av mig toppen ha ha, för det värker så och dom är såååå tunga!!! Kommer jag ha hängbröst efter detta? Ja, hade jag inte det innan så lär det kallas det nu! Jag kan inte sova, och inte för att jag mår dåligt eller magen är stor, nä utan för att brösten är i vägen, vet inte var jag ska få plats med armarna om jag inte lägger dom raklång längs kroppen och det är inte så värt bekvämt....

Ha ha ha!!

Nu har jag delat med mig av mitt lilla dilemma.... Men det får gärna fortsätta såhär, hellre detta än illamående!! PLEASE GOOOOD!!

Nu vet jag typ hur det känns att göra sillisar (värken!) och ha ett par, hö hö. Kanske får bli ett par nästa år?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0