Inga kläder till jul och nyår...

Jag har inga kläder! Inga kläder till jul och nyår... Har sällan det annars heller eftersom jag aldrig kan ha nå snygga kläder med min kropp men nu har jag definitivt inget när magen putar! Har en som jag alltid har men inte så kul kanske... Jo, en klänning har jag som skulle passa på nyår, väldigt fin, men det blir ju en lugn nyår i år så vet inte om man ens ska klä upp sig så! :)

Jul däremot måste jag ha något. Hittar ingenting! Tur att vi ska en sväng till Bollnäs imorgon om jag inte mår skit så att jag kan kolla efter någon söt klänning/topp, har ju alltid leggings så det är svårt när jag hittar många fina men korta toppar, måste ju ha en lång och en stor som inte visar valkarna... Blir en kik imorgon! Så sjukt svårt med kläder och då menar jag inte bara nu utan alltid, speciellt som överviktig med sån ful kroppsbyggnad som jag har.

Skulle beställa lite julklappar och kläder på nätet tänkte jag men är lite sent ute nu? Svar ja! Så jag måste även hitta dom sista julklapparna, i Bollnäs, wish me luck!

Nu blir det en tur ut till skogen till mamma och pappa för middag, slipper man stå och laga själv också när man mår som man mår... Skönt! Sen blir det nog tidig kväll för mig om vi kommer därifrån i tid vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0