Fredagkväll!

Har lite fredagsmys för mig själv, helt ok ändå! Önskar dock jag orkat städa, ser ut som helvetet här hemma men man orkar inte när man legat sjuk och fortfarande är sjuk. Illa nog att jag ska orka jobba imorgon! Vet fortfarande inte hur...

Nu sitter jag i alla fall här och har precis ätit galet god mat, vitlöksostfylld lövbiff med pressad potatis, mmm! Gott vare! Tittat på Postkodmiljonären också, kul att andra blir miljonärer! ;) Nu ska jag se "På spåret", finns inte så mycket annat... :P Till det blir det lite honungsmelon, kiwi och glass till efterrätt! Inväntar Johan som kommer innan 23 skulle jag tro, sen ska jag sova!

Ska göra inlägg här i helgen och visa lite vad jag shoppade i Gävle igår och så, orkar inte blogga mer idag! : )



Här får ni en riktigt kass bild på den dock så underbara maten jag åt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0