Kanske världens godaste rätt?

Jag skulle utan problem kunna äta detta flera dagar i veckan - veganska vårrullar! Det är bland det godaste man kan äta. Nackdelen - tar en stund att göra i ordning. Men det är nästan värt det. Man blir sådär skönt mätt av nyttig mat men samtidigt är det så gott så man kan inte sluta äta för ens rullarna är slut, brukar m a o bli uppåt 10 stycken rullar ner i magen. Då kan man knappt rulla ur soffan sen! ;) Men det är inte ofta jag kan säga att jag föredrar nyttig mat framför andra rätter men detta ligger helt klart på topp 5 bland mina favoriträtter sen min syster (som är vegan) introducerade detta för mig. Och tofu är en underskattad råvara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0