Gårdagens middag - världens godaste sallad?

 
Igår lyckades jag nog komponera ihop den godaste salladen jag ätit i hela mitt liv! Sesampanerad halloumi med romansallad, paprika, sugarsnaps, gurka, hallon, solroskärkor och balsamico! Finner inga ord. Tyvärr åt jag upp hallonen så jag kan inte göra en favorit i repris idag ;) Men det blir nog repris på resten. Men hallonen var verkligen pricken över i:et i den här rätten! 
 
Det här med viktnedgången går fortfarande åt skogen, hamnar i svackor hela tiden efter en bra period = jag går ner men upp lika mycket igen. Måste verkligen skärpa mig, har fösökt i så många år nu... Hur svårt ska det vara?! Och tänk att kunna ha alla kläder man vill! Och ännu mer - det lär underlätta rejält när man ska hitta en ny karl! ;)
 
På't igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0