Ute i solen!

Igår blev det hastigt och lustigt att vi åkte till mina föräldrar, så vi myste med tacopaj framför tvn och Leon tog sovmorgon (efter en hemsk kväll dock!) för första gången på jag vet inte huuuuur länge! Så till 07:15, vilken lyx!! Sen va vi ute, Leon åkte pulka och bob med morfar och det va så skönt ute! Sen åkte vi hem framåt kvällen, L åt gröt till middag och jag åt thaimat som pappa stannade och köpte innan han körde hem oss! :) Gott gott! 

Leon fick som sagt gröt, sen gjorde jag extra mycket välling då han brukar vakna hungrig på natten (och bajsat typ 8 blöjor idag så det lär va tomt.....), han åt ungefär 3 klunkar sen vände han sig om för att sova. Jättetrött m a o! Lämnade dock flaskan där få se om han vaknar till ikväll/inatt kan han äta en skvätt. 
 
Jag sitter och äter nya B&J peanut butter cup och tittar på Drop dead diva. Ska väl sova inom en snar framtid. Saknade min underbara säng inatt, den hos mamma och pappa är inte lika skön! Åh andra sidan - är jag så trött på att sitta hemma ensam så jag t o m sover i den sängen för att få lite sällskap på kvällen/morgonen. Det här med ensamhet är inte min grej. Och nu när Leons pappa vart på besök också - man vänjer sig snabbt med sällskap och hjälp med Leon! Tyvärr inte lika snabbt att vänja sig tillbaka... Men allt går ju. Men det här med att vara ensamstående börjar bli tröttsamt efter ett halvår... 
 
Nej, dags att krypa ner snart. Imorgon tar vi en tur ut till gammelmormor (min mormor) som återigen opererat sig, en knäprotes i andra knät. Men hon saknar Leon så hon tyckte det va dags för oss att hälsa på nu! :)
 
Ha en underbar lördagkväll! Avslutar med en bildbomb... 
(ja jag skulle fotografera med systemkameran men har lyckats slarva bort mitt minneskort....)
 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0