Måndagen!

Läkarbesöket gick bra, finns inte så mycket att göra. Ska köra på laktos- och glutenfri kost och avvakta! Det är tarmluddet som försvunnit och inte riktigt återhämtat sig. Ska inte lämna honom på dagis förens han är bra, så har nu intyg för ytterligare en vecka hemma. Så får vi hoppas det ger med sig snabbare än tänkt men läkaren trodde 1-2 veckor till minst. Får se om vi måste dit igen nästa vecka om det inte gett sig. Nu med laktos- och glutenfritt har det i alla fall "bara" blivit 3 blöjor idag. Ett framsteg i antal i alla fall! Hoppas min prins får bli bra snart. Han saknar sina kompisar och dagis. 

Efter det va vi förbi dagis en sväng så han slipper få en chock efter flera veckor hemma sen. Så han fick leka lite! Tog en promenad i solen, handlade lite mat och gick hem. Vi har myst och lagat middag! Nu sover lilla älsklingen! Imorgon blir ju ännu en hemmadag då... Få se vad vi hittar på! Måste väl ut i solen i alla fall. Kanske en tur ut till e-center. Vad ska man hitta på med en uttråkad unge?! :-D
 
Nu sitter jag och tittar på ännu ett avsnitt av "Drop dead diva", ska ta mig lite juice sen blir det väl läggdags för mig också inom ett par timmar! Känner mig inte helt kry. På dagarna mår jag bra men varje kväll får jag lite huvudvärk och känner mig småhängig. Vet inte om det är fysiskt eller psykiskt pga ensamheten. Märkligt att det bara kommer mot kvällarna! Och jag trodde det skulle bli lättare, just den delen med att ha förlorat honom (och till någon annan...) blir aningen enklare även om jag fortfarande hamnar i tankar ibland på honom och dom tillsammans, kan vakna på natten och tänka på det, men som sagt det blir lättare att acceptera. Jag har ju inget val! Men just ensamheten, den blir jobbigare för varje dag. Och speciellt med tanke på att jag inte vill träffa någon annan, då jag inte vill vara med någon annan än just honom! Men förhoppningsvis blir det lättare någon gång också. Det funkade i och för sig bra tills han var här nu nästan en vecka, man vande sig snabbt vid sällskapet, så det är tungt att gå tillbaka till att vara helt ensam. 
 
Nu ska jag inte tråka ut er mer med mina deppiga rader! ;) Ha en mysig måndagskväll!
 

Min goda middag! Leon åt lax med potatis, som han ätit i två dagar nu, han äter dåligt annars men det går i två portioner, haha! :-D Detta va i alla fall det godaste jag ätit på lääääänge! 

Leon på väg hem från vårdcentralen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0