Godmorgon söndag!

Det verkar vara toppenväder ute men här ligger vi och drar oss! Leon vaknade 05:15 *gääääsp* och va grinig som varje morgon numera. Efter blöjbyte, välling och en massa grin somnade han om vid 07-09 dock sov jag rätt dåligt där, men men. Somnade alldeles för sent igår, kl 01, det va länge sen!! Hur som helst har han vart uppe och busat och lekt lite men nu ligger han bredvid mig igen med sin napp och snutte och gosar.

Idag blir vi nog bara hemma. Behöver städa och packa inför morgondagen. Laga lite matlådor ska jag nog göra så vi slipper den delen när vi kommer hem sent från jobb och dagis och sen ska jag slänga ut lite saker på Tradera också! Fint väder men nu har vi varit ut och iväg varje dag så behöver vara hemma och fixa lite. Sen måste jag ju börja plugga matten också!

Vad ska ni hitta på idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0