Mysmorgon!

Leon tog sovmorgon till 08:15 igen, helt okej får jag ju säga! ;) När man hänger för fönstret så det är mörkt i rummet sover han riktigt bra! :) Sen fick han gå ner och leka lite med pappa, som nu åkte till gymmet så här sitter/ligger jag och Leon och gosar och leker i sängen. Ja, ni ser ju i tidigare inlägget att han rockar loss till sin musik! ;)

Nu har han stoppat in nappen, tagit snutten och lagt sig på min mage för att greja lite med sin leksak medans han myser!

När pappa kommer hem ska vi åka och handla lite mat, sen måste det städas här. Och fixa middag innan J jobbar igen ikväll.

Hade hoppats på finväder idag men det ser mörkt ut? Fast skulle bli finare senare så hoppas på det! Nu hoppas jag Leon vill somna om lite med mig :D

Hoppas ni har en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0