Godmorgon!

Efter en riktig helvetesdag igår med magsjuk bebis och J jobbade hela kvällen höll jag på att bryta ihop både en och två gånger! Men idag hoppas vi på bättre tur. Än så länge ingen spya sen kl 01:30 *peppar peppar* men han fick lite ersättning i morse, åh vad hungrig han va. Ska ju äta jättelite i taget men det går inte för han blir så ledsen och man riktigt såg hur hugrig han va! :/ Hoppas det får stanna. Har i alla fall gått snart 2h sen han åt så hoppas det får stanna. Inte kommit ut i någon ände ännu! :P Igår kom det i andra änden direkt efter han ätit men dröjde dock några timmar innan han kräktes. Nej, idag kör vi ersättning, proviva, vätskeersättning och lite majskrokar. Kanske lite kokt mat mot kvällen om allt fått stanna då.

Sen hoppas vi att vi andra klarar oss. Men jag är så sjuuuuukt trött, aldrig varit såhär trött någon gång! Och idag fick jag gå upp igen, väntar fortfarande på min sovmorgon sen J fick sin förra veckan men orkar inte tjata, så idag får han sova igen... Är så slut så jag grät mig upp ur sängen och ner, men vad göra. Dock inser jag ju att det inte är något värt att kämpa för känner jag nu...

Well well, Leon tittar på barnprogram men vill nog sova snart igen, hoppas jag! Sen ska jag stänga in mig i sovrummet. Men det blir väl att jag inte kan somna om som vanligt, svårare när man vart upp en gång redan. Och så är det fint väder ute och hör Leon nerifrån hela tiden även om jag stänger in mig, dom skulle ju aldrig gå hemifrån själva.... Får se om vi tar oss ut på en promenad senare bara jag ser att han inte spyr mer! Får inte spy ner nya vagnen ;)

Ledsen bebis kallar! Hoppas ni har det roligare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0