Ändrade planer!

I stället för att vänta på iPaden från CDON åker vi till Valbo och Mediamarkt idag i stället! :D Känner mig som ett barn på julafton.

Dels att ha i bilen åt Leon, ta med när man ska bort ett tag i stället för dator då man ju får större skärm än med mobilen osv. Det enda tråkiga är att det ändå ute fungerar att lägga in stora bilder från systemkameran på blogg.se-appen så där faller det lite men det är ju blogg.se's fel! :(

Kommer nog bli supernöjd hoppas jag! Dom tre vita äpplena, haha :D Andra älskar kläder, jag älskar teknikprylar. Hade vart billigare med kläder...

Vi tar oss väl en tur i köpcentrumet i Valbo också och en lunch skulle jag tro! :) Trevlig dag! Och Leon är glad och sig själv igen nästan och inget mer kräk eller diarré, igår kväll va det t o m hårt! Lycka!!! Haha! Bara en småbarnsförälder är lycklig över bajs... Men det innebär att vi förhoppningsvis kan räkna 48h från igår morse om inget oväntat händer. Ska ändå inte träffa nå barn förens nästa vecka men imorgon ska vi på kina med min familj <3 Mysigt!

Återkommer senare :D


Däckad kille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0