Vill ut i solen!

Åh här ligger man på golvet och försöker roa en gnällig och uttråkad bebis, sådär halvkul med flunsan alltså. Vill ut i det fina vädret och promenera men orkar verkligen inte... Har vart vaken sen 05 och nedräkning tills Johan kommer hem! Om ca en timme! Han är också dålig men inte lika dålig tror jag. Han får roa bebisen och jag måste dammsuga.

Som om det inte vore nog la min datorsladd av på riktigt idag så nu kommer jag inte in på den. Och på måndag ska mitt projektarbete in!

Imorgon är det föräldragrupp, vi missade förra då dom inte ringde oss och nu blev vi sjuk så lägligt. Tummen upp för det... Inte vart såhär sjuk på över tio år! Och fick även veta att dom inte fått in vår dagisansökan på kommunen trots att vi lämnade till en person personligen!!! Man blir ju så trött. Nu är vi inte garanterad plats förens 2 v efter jag börjat jobba, hur ska det gå till liksom? Och vi hamnar efter andra i kön som kanske lämnat in nu så vi antagligen inte hamnar där vi vill. Blä blä och blä!!! Så imorgon måste jag ner med en ny ansökan...

Skitdag med andra ord!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2262298/images/2012/pic_193738204.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Mandy & River

SUGER gör det.. känner mig helt isolderad.. så jävla tjatigt.

2012-03-15 @ 22:45:58
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0