Fullt ös, medvetslös!

Jag skulle ju lägga in bilder från midsommar, såklart har jag inte orkat/hunnit! Fullt upp hela veckan inför kalaset och så vidare! Leon har i alla fall börjat vinka på riktigt här för någon dag sen, innan vinkade han bara till sig själv i spegeln men nu vinkar han åt folk och lite överallt! :D Han har även ställt sig upp mot någon sak här igår och idag men kan väl inte säga att han ställer sig mot möbler än men mycket snart! :)
 
Tänk att för ett år sen låg jag inne på förlossningen efter mer än 1,5 vaket dygn med turer fram och tillbaka till Hudiksvall och låg nu inne för att få sova på morfin en natt. 4 cm öppen men inte utplånad tapp. Satt i badet vid den här tiden vet jag i några timmar och hände inget mer så vi la oss för att sova sen, morfin är det värsta jag tagit, aldrig mer!! Vaknade sen bakis... Men tänk att imorgon för ett år sen skulle han äntligen bara här, prinsen som vi väntat på ♥ Helt galet hur ett år kan gå så fort och det är så speciellt att tänka tillbaka på det, det känns som att det var igår...
 
Jag ska fixa bilder och så vidare men måste lägga mig nu om jag ska orka imorgon är det MASSOR att göra inför kalaset! Tyvärr fick J ett extrapass på jobbet imorgon natt så han kommer sova hela förmiddagen innan kalaset börjar. Jag är lite småstressad bara vid tanken på det faktiskt! ;)
 
Sov gott så ska jag komma in och skriva mer så fort jag får tid. Blogg.se-appen fungerar ju inte heller så jag hinner inte in på datorn så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0