Fitnessfighten!

Fitnessfighten alltså - 1 juli kör jag igång! Jag vet att ingen tror på mig, knappt jag själv då jag försökt gå ner i vikt 700 gånger. Men jag måste ner och måste framför allt bli hälsosammare! Så jag ser detta som en start, 30 dagar ska jag väl klara! Jag måste såklart fortsätta sen också om än inte fullt lika tufft men det är ingen "diet" och jag tror dom 30 dagarna kommer ge mig ett humm om hur jag ska äta och träna på ett ungefär även om jag inte kommer köra på precis lika strikt sen, det kommer aldrig fungera i längden. Men 30 dagar är det jag har nedräkning först - det kommer bli galet tufft och jag som aldrig lyckas med något - ska lyckas den här gången!!! Kommer bli jobbigt att hinna träna 1h varje dag, inte få småäta på kvällarna (sjukt, jag vet!), ta hand om Leon när man har dåligt med energi osv men jag hoppas ändå jag får mer energi innan det är klart, motför vad jag har nu! Frågan är om det kan bli sämre?!
 
Igår kom även mina nya joggingskor jag beställt. Måste dock prova och se om dom är nåt att spara eller om jag ska skicka tillbaka dom, testade liknande på Team Sportia som va superbra, samma märke osv men dom kostade 1000 kr extra! Så rik är jag inte för tillfället! ;)
 
Jag vet, jag måste tro på mig själv men jag har svårt att göra det och förstår om andra har det också. Men som sagt, jag ska klara det den här gången! Skulle få ett helt nytt liv om jag fick bort 15-20 kg, både psykiskt och fysiskt! Bli piggare, gladare, må bättre över min kropp och kunna ha kläder, man mår verkligen inte bra som såhär överviktig på nåt sätt!! Vill leva länge med min lilla Leon! :) Sen har jag som mål att nästa gång jag blir gravid (när det nu än blir) ska jag vara normalviktig innan! Underlättar nog rejält!
 
Någon här som testat Fitnessfighten? Många verkar grymt nöjda och har fått fantastiska resultat! Jag kommer absolut inte vinna men vore kul att lyckas bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0