Tröttare än någonsin...

Idag är inte min dag! ;) Klockan 05:50 slog lillen upp sina blå, verkligen alldeles för tidigt för min del! Visste knappt hur jag skulle orka leva idag, hahaha. Hur som helst kom vi iväg på öppna förskolan med Nova och River men Leon hade en dålig dag! Eller han har haft en dålig vecka. Jättegnällig och vill absolut inte ligga själv eller vara själv! Klart Johan jobbar en 6-dagarsvecka också bara för det ;) Hur som helst, efter ÖF gick vi till Waynes för lunch. Där fortsatte gnäll och Leon tappade min plånbok över min bricka med en öppen colaflaska osv, inte helt lyckat! :) Kaos-lunch utan dess like. Fick i alla fall i mig maten till slut (Leon åt en del också, haha) och så tog jag mig till jobbet och ordnade med semester.

När vi va på jobbet va Leon såååå trött efter lite sömn idag så han somnade i min famn och märkte inte ens när jag la ner honom och tog på mössa osv. DÅ är han trött! Men så söt, haha. När jag vände honom sen och höll honom runt magen med ansiktet bort från mig för att ta nyckeln ur fickan hängde han dubbelvikt över armen och sov, kunde inte låta bli att skratta åt honom, sötprinsen! ♥ När vi kom hem tog han en tupplur sen va det fullt ös (läs GNÄLL) i ett par timmar medans jag försökte diska lite, laga middag osv. Men sen somnade han gott i alla fall! :)

Nu ska jag sova få se om man är människa imorgon. Bjuder på lite bilder på lillprinsen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0