Träning igen!

Igår tog jag mig iväg på träning igen! Min pappa kom och passade Leon så jag kunde åka. I måndags tränade jag två pass och kände att det va lagom jobbigt. Igår, ville jag dö!! Haha. Step körde vi då. Och ja, efter halva passet trodde jag att jag skulle tuppa av! Inte bara att slänga runt på 25 kg extra och upp och ner på den där brädan. På slutet snubblade jag på den hela tiden för jag orkade inte lyfta benen, haha. Och jag hade dessutom fullt sjå att orka så jag knappt kunde lyssna och se hur jag skulle göra och få in nån koordination! Brände i hjärnan! :P Och ansiktet för den delen, haha.

Well, denna gång ska jag inte ge upp som annars! Träna minst 2 pass i veckan då det funkar. Blir väl bodydance och step tror jag.

Nu är jag on track! Och det blir nog roligare ju mer jag orkar... :) Och framför allt roligt om man slipper gömma sig i vassen i sommar när Leon vill bada!

Idag vaknade vi i alla fall kl 08 men Leon har ju börjat böka på nätterna igen. Inatt vaknade han (eller sov?) och panikgrät runt 3:30 han låg då på mage så vände honom till rygg men han öppnade aldrig ögonen utan blundade och när jag satte in nappen blev han tyst och somnade direkt. Så kanske va det i sömnen. Men sen hände exakt samma sak kl 06. Nu sov han i alla fall till kl 08! :)

Så nu har vi brådis, göra oss i ordning för att möta Amanda och River på stan om dryga timmen. Hur ska det gå?! Sen måste vi ta en promenad. Kommer definitivt inte hinna promenera ner på stan dock så det får bli sen som sagt! :)

Hoppas ni får en fin dag!

Leon i morse - varför inte leka och äta samtidigt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0