Sjukstuga!

Ojoj, senaste 1,5 veckan alltså. Först min tand, som äntligen nästan är bra. Käken som håller på och kurera sig nu bara. Idag har jag lyckats 2 dagar utan värktabletter! Fantastiskt skönt! Och penicillinet va slut igår. Så nu slipper jag pillerknaprandet. Har ätit fler piller denna vecka än jag gör på typ 5 år annars! ;)

Men i helgen blev vi sjuka... Förkylda och krassliga! Johan va ledig och började igen igår och jobbade men idag vaknade han utan röst och sämre, så nu är han hemma idag och imorgon sen ledig helgen. Jag känner mig också fortfarande hängig! Så irriterande, vi vill ut och hitta på saker, så synd om Leon att bara vara hemma. Han är som tur är inte sjuk men han har börjat få lite hosta igår och idag! :/ Hoppas det inte blir värre än så. Sen har han vart extremt gnällig några dagar, undrar om det är tänder på G men känner inga... Återstår att se! :)

På lördag ska vi ju vara barnfria och gå på bio och bara vara ensamma lördag-söndag. Ska bli skönt fast jag kommer sakna min prins! Han kommer nog ha det supermysigt med mormor och morfar dock. Hoppas verkligen vi är frisk nog att kunna njuta av det! Förra helgen skulle vi gjort det men då kunde jag ju inte ens äta så vi skjöt upp det men nu jobbar Johan och ska på kryssning och sånt några veckor så hoppas verkligen vi kan få till det på lördag! :) Och till veckan har jag inte tid att vara sjuk. Ska till läkaren på måndag, tänkte börja träna måndag och lördag (kanske även tisdag), Zumba på Söderhamnsgympan, och sen tänkte jag ta mig till öppna förskolan någon dag.

Hoppas ni mår bättre än oss och håll tummarna att vi blir friska snaaart! ;)
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0