Godmorgon!

Säger vi från sängen. Idag är jag utvilad för första gången på två veckor! Hostade bara halva natten inatt och ingen värkande käke som väckte mig! :) Är så pass pigg att jag gärna skulle hitta på något men är fortfarande lite snuvig, har rethosta kvar och är utan bil. Så blir inget kyrkans varningar idag! Kommer dock dö av tristess här hemma... Har ju inte gjort nåt sånt på två veckor! Men näsa vecka ska jag vara fit for fight! Kanske tar en tur till öppna förskolan denna vecka också :)

Ja, så idag vet jag inte riktigt vad det blir. Ska kliva upp nu men Leon somnade om runt 8:50 och sover än trots mina hostattacker, konstigt nog! :) Men han lär ju vakna snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0