BVC-besök!

Jag var helt säker på att jag hade uppdaterat om 7-månadersbesöket i onsdags men tydligen inte! :) Han väger numera 8580g och är 72,5 cm lång. Huvudomfång 46 cm. Förr låg han två streck över medelkurvan på vikt och längd, nu ligger han ett streck över på längden och mitt på medelkurvan på vikten. Och han älskar mat så hon sa att han får gärna äta mer. Han visar nämligen inget stopp över huvud taget så jag måste "bestämma" hur mycket han ska äta, jättesvårt. Men nu får han äta en hel burk mat till lunch och lite extra mellanmål! :) Han går upp bra men kunde gå upp lite bättre.

Men han är lång våran prins. Men med två långa föräldrar är det väl inte så konstigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0