120404

Godmorgon! Idag ska vi ta vårt pick och pack för att åka söderut, till svärmor. Packade en del igår men måste packa klart idag och kl 08 skulle vi åka, det blir lite tajt då vi alla ligger i sängen ännu sen ska det duschas, ätas och packas in i bilen!

Jag gruvar mig lite smått för att roa en rastlös 9-månaders i över 6h exklusive stopp! Hmm... Sist vi åkte va han 4 månader och sov största delen av tiden. Så detta blir verkligen spännande. Sen ska man ju även ta sig hem på måndag!

Håll tummarna för oss! Fick även ett bra resultat på vågen idag -1,5 kg sen start förra måndagen. Kanske får byta vägdag! Fester och påsk kom inte lägligt! ;) Men från nästa måndag är det stenhårt! Lite surt att jag inte kan väga mig på måndag, kanske får ta med mig vågen. Men då blir väl Johan arg som ett bi då han tycker jag släpar med för mycket grejer redan! ;) Man måste ju s förberedd på allt.

Hoppas ni får en fantastisk dag, det ska vi ha i en bil.... :P Fast lite mysigt är det med roadtrip ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0