Lunch och ny napp!

Inatt åt Leon en gång kl 02 ungefär, förståeligt då han åt kl 18 så det blev inget mer innan han la sig. Men sen sov han till kl 06, somnade om lite och kl 07 var han redo för att möta dagen! Men han låg hos mig och gosade lite i sängen och somnade lite till innan pappa tog honom ca 45 min senare. Då duschade jag och gjorde mig i ordning, pappan åkte till jobbet och sen vid 09:54 gick vi mot kyrkans barntimmar, skulle gå kl 09:30, ungefär så bra är min planering! Well well, vi var med Lina och Jameson på kyrkans och där va vi med på sången bara. Det tyckte nog Leon var mysigt.

Supergod sallad till lunch på Waynes!

Efter det gick vi till Waynes och åt lunch/fikade och pratade. Väldigt trevligt! När hon åkte hemåt gick jag och Leon på Apoteket och sen på Willys och köpte nya nappar. Fick tips om att testa 6+ mån napparna från MAM i stället då ALLA nappar typ ramlar ut trots att dom som är formade som Esskas går bättre. Men dom här 6+ mån är det bästa köp jag gjort! Sitter som gjutet i munnen på honom så nu är han nöjd! Och mamman med, kanske man slipper springa upp 15 ggr i sträck på natten för att sätta in nappen! :D

Leon med nya nappen!

Resten av dagen har vi betalat räkningar, lagt in saker på Tradera och bara myst lite men Leon har spenderat ganska mycket tid i babysittern, nöjd dock! Lekt med Laban och tuttat på nappen. Nu inväntar vi pappan som dyker upp runt kl 20, då ska vi försöka göra hand- och fotavtryck på Leon idag på 3-månadersdagen som ska skickas in till Lifestone! :) Skulle göra det på 2-månadersdagen så blev aldrig av så nu väntade vi. Skulle ju gjort det när han var ny-ny! Liten plutt! Han har blivit sååå stor så det är skrämmande! Hur som helst, när pappan kommer hem ska vi göra det sen ska Leon sova. Och efter det ska vi äta middag. Vet dock inte vad ännu han har fått tre alternativ men inte svarat ännu. Alternativen är skaldjurssallad med vitlöksbröd, soppa med vitlöksbröd eller fiskpinnar med kokt potatis. Jag hoppas på något av dom två första men känner jag honom rätt kommer han välja det sista! ;) Återstår att se. Och så blir det Lyxfällan och mys! Johan var ju borta onsdag-måndag förra veckan och sen har han jobbat tisdag, onsdag, torsdag låååånga dagar nu! Sen imorgon åker vi neråt så då är han i alla fall ledig några dagar men vi har inte setts mycket. Kan ju säga att knappt ses, ha en bebis (som ju faktiskt är påfrestande) och allt gör inte förhållandet BÄTTRE! ;)

Imorgon ska vi åka 55 mil söderut och jag är inte alls sugen kan jag säga! Men ska bli kul med återträff på Hjälmared folkhögskola på lördag, Borås och träffa Ma-Linn på söndag (va säkert ett par år sen sist! :( ) och Ullared på måndag! Sen åker vi hemåt igen på tisdag.

Jag ska försöka uppdatera under dagarna vi är borta ändå! Kommer troligtvis inte få till någon design under den tiden dock. Så ni får stå ut med den gamla! :) Nu ska jag få tag på pappan i familjen och se vad han vill äta!

Ha en mysig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0