UnderBARA BARN!

Idag tar vi det luuuugnt! Leon och pappan sov till 11:15, jag gick upp en 45 min tidigare tror jag. Sen har vi slappat och Leon och pappa (sen jag också) tog en tupplur på drygt 2 timmar mitt på dagen! ;) Ja, Leon är i en bra period, hehe. Nu är dom iväg och handlar lite och jag ska göra kyckling- och kantarellgryta till middag innan pappan ska ut på äventyr!

Ikväll blir det sängen tidigt även för mig för imorgon tänkte vi efter många om och men ta och åka ner mot UnderBARA BARN-mässan i Älvsjö, Johan jobbar ju och i stället för att sitta hemma tänkte väl jag och Leon ta vår första långtur! ;) Hoppas inte han är grinig bara men han lär nog sova dit eftersom vi åker så tidigt. Det tar 2,5 timme det är på gränsen till att det blir jobbigt känner jag men ändå överkomligt! Dock tänker vi vara där i tid (8:30 helst, kanske lite senare) men vi åker kl 06. Pust! :P Så jag hoppas på en trevlig dag. Hade dock vart roligare om pappan kunnat följa, vet inte riktigt hur jag ska klara att åka bil i Stockholm!! Haha! Kommer säkerligen gå åt skogen, hade behövt nån med som kan kolla skyltar, usch gruvar mig redan!!! Men hoppas jag kommer dit i alla fall annars lite surt att åka 2,5 h i onödan! ;)

Nej, dags att fixa mat. Ursäkta min frånvaro! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0