Stockholmstripp!

Igår morse vid 06:30 tog jag och Leon vårt pick och pack och åkte mot Stockholm! Gick riktigt bra att åka och köra i Stockholm faktiskt, tusen gånger lättare än i Göteborg! :) Så vi kom rätt direkt. Kom in på mässan, kikade där i 4 timmar och fick med oss lite gratisprylar. Va tvungen att köpa en nappflaska då jag fick panik när Leon va hungrig och jag skulle ta upp maten och insåg att jag glömt flaskan! Verkligen rätt ställe att vara på då. Men just då önskade jag mer än någonsin att jag kunde amma! ;) Det va dessutom 500 mil kö till bankomaten men Leon somnade under tiden, thank god! Sen köpte vi en flaska från 4 månader (2 månader kändes onödigt tyckte jag då), det gick i och det gick skitfort med den nappen för 4 månader MEN jag tänkte för en gångs skull mig för och la handduk på axeln (det brukar inte behövas annars) och JÄKLAR vilken rap och spya! Hahaha. Alla i amningsrummet såg hela chockades ut, vuxna och barn! Haha! Well, that's my boy! ;) Aldrig ens hört en vuxen karl rapa så.

Men senare när han skulle ha mat igen och va jättehungrig och hetsig satte han bara i halsen och kunde inte alls äta ur den då det kom för fort. Så vi skippar den nu! Aldrig mer glömma flaskan heller! Annars va i alla fall dagen supertrevlig och ändå skönt att komma iväg bara jag och Leon på äventyr! :)

Det här va vad vi fick i gratispåsarna. Det va olika saker i påsarna så vissa fick saker jag verkligen velat ha, typ dinglisar och nappflaskor (hade verkligen behövts igår hade jag sluppit köpa!) osv.


Fick även några saker som inte kom med på bilden. En liten tetra pucko, två magneter och ett rabatthäfte från Jollyroom, bl a med 10% rabatt på ett köp och ett gratis bord till bumbo. Men detta gällde bara dagen ut igår och dom har ju inte faktura. Och det är krasst såhär i slutet av månaden så det kunde jag inte utnyttja! :( Men en del bra saker annars! :) Lite surt att vi beställde Linas matkasse för 2 v sen för 499 kr första gången. Här fick man erbjudande på matkassen + en fruktkasse (den är värd 109 kr ytterligare) för 499 kr! ;) Too bad!

Detta köpte vi

 

Är fortfarande sur på Lundmyr dock som tog 40 kr för mössan när det stod 20 kr! Och att jag köpte nappar i stället för en bitring i MAMs monter när jag var tvungen att köpa flaskan (det va 2 saker för 100 på allt) Well. Vi åkte i alla fall hem där efter att ha kikat runt i 4 timmar och stannade bara till o åt lite. Sen åkte vi förbi mormor och morfar på vägen hem innan vi hämtade upp pappsen på jobbet, åkte hem och lagade middag, nattade Leon osv! Jättetrevlig dag hur som helst! :D


Vi började med blöjbyte i Liberos monter! :)


Kryllade av folk och vagnar, aldrig mer vagn på ett sånt ställe! :P


MAMs monter


Leon sov i stort sett hela tiden! ;) Nästan i alla fall.


På väg därifrån! :)


Lite mys med mormor!

Nu ska vi snart iväg på informationsmöte för babysimmet som börjar måndag nästa vecka för oss! :) Och under kvällen dyker första leveransen av Linas matkasse upp, I like it! Hoppas det blir bra. Lite tråkig meny denna vecka, har sett bättre men det kanske kommer! :) Kul att testa lite nytt och behöva hålla sig till en matlista!

Ha en fin kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0