Leon sover fortfarande!

Fast det är inte så konstigt med tanke på hur han levt runt inatt. Herregud! Vi har ju honom i liggkorgen för han sov så bra där men jag undrar jag, igår bökade han runt men inatt ääännu värre! Hela morgonen! Nu när jag och Johan gått upp passar det förstås att sova! ;) Så nu ligger han där inne och snarkar!

Så jag passar väl på att skriva lite här. Borde sova men kan inte, hoppas han är med på en tupplur lite senare men det brukar inte vara något problem om vi lägger oss tillsammans och han får nappen, så fort han får nappen i munnen och man ligger i ett mörkare rum börjar ögonen rulla och han kan inte hålla dom öppna. Haha!

Johan jobbar och är borta 10:30-20:00 idag, ingen långdag så men hatar att han jobbar så pass sent, hoppas verkligen inte Leon har lika ont i magen ikväll då blir det jobbigt att vara ensam :( Får hålla tummarna!

Nej, dags att få i sig lite frukost kanske innan vildingen vaknar?!
(och där vaknade han.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0