Babysim!

Ikväll va vi på informationsmötet ang babysimmet och jag lääängtar tills på måndag när det börjar! Ska bli jätteroligt! Hoppas Leon gillar det. Nu ska bara operation hitta baddräkt dra igång. Och sen har jag dödsångest över att jag inte kan ha smink, vill verkligen inte visa min hud. Hade det inte varit bindande anmälan hade jag hoppat av nu pga det, så hemskt känns det. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det... Visar hellre mina valkar och bristningar alla dagar i veckan!

Ett par såna här badbyxor fick följa med hem till lillen, fast turkosa! :)

 


Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Jag har haft smink varje gång jag!

2011-10-17 @ 21:30:41
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0