Fullt ös, medvetslös!

I helgen har det varit minst sagt fullt ös! Det finns inte starka ord nog för hur mycket jag hatar att flytta! Aldrig mer... Men nu är vi här! Lite småplock kvar i andra lägenheten men det flyttar vi över imorgon, då ska vi även städa där. Men nya lägenheten är supermysig och hoppas bara få nya tapeter i sovrummet nu så är det super! :)

Inatt sov Leon i eget rum här för första gängen. Det tog lite tid innan han somnade där vid 20, hörde hur han pratade en stund men sen så. Och han sover ännu!! Mamman har fått över 8 h sammanhängande sömn - överdos! Så nu är jag pigg, haha! Helt galet, första natten på 5 månader (ja, Leon blir exakt 5 månader idag! :)) han sover en hel natt, i love it!! :D Eller han kanske bökat som han brukar men somnat om men vi har i alla fall inte blivit störda.

Idag ska det packas upp och jag får besök av Amanda och River och kanske Jessica och Nova. Johan jobbar. Sen kommer hans mamma för ett par dagar. Så passade på att få sova inatt, för nu blir det luftmadrass några dagar! :( Suck!!!

Nej, om man ska kliva upp kanske?!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men kan inte hans mamma ta luftmadrassen? Hade aaaaaldrig lånat ut min säng åt svärmor :P Nu har vi iof extrasäng men hade vi inte haft det så hade fasen inte jag lagt mig på golvet, haha.

2011-11-29 @ 13:22:27
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0