Festligheter!

I helgen var jag för första gången ut sen Leon föddes! Det tog emot lite att åka hemifrån men det va verkligen jätteroligt att få åka iväg och vara med vänner och vara sig själv lite. Saknade Leon, såklart, men inte så som jag trott. Tänkte inte konstant på honom, visste ju att han hade det bra hemma med pappa och att dom också behöver lite kvalitetstid! Vi åt i alla fall tacos, drack och gick sen ut på krogen. Krogen va dock lika tråkig som alltid! ;) Och jag insåg (som så många gånger förut men mer än nånsin nu) att jag aldrig mer tänker bli full! Lite rund under fötterna - visst (va det i början och det va kul!) men inte som det blev den, uscha! Mådde pyton! Och vi ska inte ens snacka om natten, haha! Jag som tänkte att jag skulle få sova för en gångs skull, inte sovit så lite och dåligt en enda natt sen Leon föddes! ;) Nej, alkohol är inte min grej längre. Men någon gång ibland kommer jag gå ut för det va annars riktigt roligt som sagt! :D Man behöver lite ensamtid.










Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag har inte alls samma behov/sug efter festligheter. Innan E kom så festade jag nog iaf varannan helg. Nu har jag varit ut en gång... kom hem efter ett halvt glas vin och kl 23.30 typ. Hahaha! Mina kompisar lär tycka jag är dööööötrist ;-)



Vi hade en Bugaboo Cameleon innan. Supersmidig men liten i framför allt sittdelen. + ett par andra saker jag/vi var missnöjda med. City Crossen är såklart både klumpigare och tyngre, men jag tycker ändå inte att det är så farligt.

2011-11-17 @ 12:10:45
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0