Död blogg!

Jag vet, jag vet! Trots att vi bara sitter hemma. Men Leon sover mindre och han är inte lättroad! Vägrar ligga ner typ. Sen är jag lite lat också! Skulle ju fotografera allt vi handlat, NU fick jag tummen ur. Dock inte riktigt allt. Kläderna från H&M ligger i tvätten. Men det va en turkos och en svart basbody och ett par grå och ett par svarta mjukisar bara. Perfekta baskläder och billiga var dom också! :)

Men detta kom jag i alla fall hem med från Lindex i fredags och från Åhléns i söndags!











Och från IKEA fick jag med mig 2 iskubslådor till barnmaten. Denna och en med hjärtan. Fick även med mig choklad och skålar till Leon! :)



Hur som helst, imorgon är det äntligen löning. Inte en enda vecka har gått sakta sen Leon kom förens nu! Herregud, jag trodde aldrig det skulle bli fredag! Och det är inte bara löning, vi ska även ut och göra något för första gången denna vecka. Leon ska till sjukgymnasten, vi ska på BVC och sen storhandla + handla lite julprydnader på Dollar och behöver köpa en plastgran men det blir nog att åka till Rusta efter flytten. Vi får även nycklarna till våran nya lägenhet imorgon kväll!!!! :D Så i helgen är det fullt upp att packa, har inte hänt mycket hittills. Dessutom har vi ingen barnvakt då mina föräldrar åker till Oslo så inte det lättaste att packa då alltså!

Nej, nu har jag en grinig kille i knät som inte tycker om att blogga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0