Sveriges tråkigaste blogg?

Man behöver vila hela tiden nu, helt galet! Hatar att va såhär seg men passar på medans jag kan... Igår blev det ju föräldragrupp, shopping och lite sådär ändå men idag ska jag bara ta det lugnt! Måste fixa lite här hemma men får bli i min egen takt. Är ju vaken innan kl 8 varje morgon men nu kan man i alla fall dra sig och vila mycket! :) Vilket behövs... Jobbigt psykiskt dock att vara så seg!

Johan jobbar hela veckan nu till runt 22-23 på kvällarna och åker runt 9-10. Så i morse åkte han vid 9 och vid 22-tiden tänkte jag ta hunden med mig på en lite längre promenad i alla fall och möta honom. Börjar få lite ont i bäckenet fast det är helt klart överkomligt men igår va det jobbigt, kunde inte ens stå i duschen så fick sitta ner i badkaret och tvätta håret sen låg jag hela dagen tills vi skulle åka på föräldragruppen. Bättre idag som sagt men det börjar kännas nu, det känns mer och mer ju längre in på dagen man kommer...

Tycker inte om att ta det lugnt och känner mig så lat! Behöver städa och dona men nu ska jag minsann lägga mig i sängen och se lite film, bara värma lite lunch först! Trist att vädret är så grått också men då får man i alla fall mindre dåligt samvete för att man ligger i sängen och tittar på film :D Stackars vovven bara som har så tråkigt men vad gör man, försöker sysselsätta honom lite då och då.

Jag vet att bloggen blir grymt tråkig när jag inte gör någonting, finns inte så mycket att skriva när jag bara ligger och gör ingenting hela dagarna! ;)

Senare kommer en bild på magen i v. 35! Så länge bjuder jag på en bild på min underbara lilla vovvsing! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0