Lördagsmorgon!

Godmorgon, godmorgon!

Idag slog jag upp mina blå kl 08:50, var helt chockad själv då jag var säker på att klockan var 5-6 nånting då jag brukar vakna den tiden första gången. Så när man ändå fått sova så länge va det lika bra att kliva upp. Duschat, fixat frukost och nu sitter jag här och äter min havregrynsgröt och tittar på Nyhetsmorgon! Väntar på att älskling ska vakna... Men det lär väl dröja nån timme! ;) Sammy är vaken med mig i alla fall...

Kl 15 ska vi till Söderala på konfirmation då lillasyster ska konfirmeras. Innan dess hade vi tänkt hinna fixa ett par ärenden, åka ut på Dollar en sväng och sen tänkte jag försöka hämta ut den nya babyboxen på Barnens hus, om jag hittar någonstans där jag kan skriva ut lappen! Varför har jag inte installerat skrivaren? Får se om Johan är snäll och går upp på vinden och letar fram den! ;) Annars får jag försöka skriva ut någon annanstans annars får det vara. Hoppas även hinna förbi Granngården en sväng men det får vi se om det finns tid till. Efter konfirmationen blir det i alla fall mat hemma hos mamma och pappa, så lär bli där hela kvällen! :)

Imorgon ska vi bjuda mormor och morfar på mat och jag vet fortfarande inte vad... Blir i alla fall bara lunch så något enkelt! Lutar åt tomatsoppa med bröd (hemmagjord soppa ofc) men jag vet inte ännu, får klura lite till på det.

Nu ska jag sluta skriva strunt och äta upp min frukost, klä på mig och göra mig i ordning för dagen! Lika bra att få det överstökat... Finns nog ingenting jag hatar så mycket som att stå framför spegeln och sminka mig men min hudsjukdom som är tuuuusen ggr värre än vanligt nu dessutom, gör det svårt att låta bli. Man vill inte visa sig såhär! Så det är bara att göra det... Inte för att det blir snyggt sminkat över heller men det syns i alla fall inte lika väl på längre håll... Så det är bara att ställa sig framför spegeln idag, igen!

Mulet är det ute också :(( Hoppas det spricker upp lite tills konfan men det ska man väl inte hoppas för mycket på.

Ha en fin dag i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0