Hej då för en stund! :)

Idag har vi tvättat mellan kl 10-13. Jag har hängt med ner 2 ggr sen gav mina höfter upp totalt, fått så ont senaste veckan men idag är det värre än någonsin. Får dåligt samvete när Johan får gå ner och fixa själv men jag fixar ju lite annat annars försöker jag intala mig... Det tar liksom stopp till slut! Det var en pärs att lyckas stå i duschen och tvätta håret nu men nu är det gjort i alla fall. Hudkrämen jag köpte och hämtade ut igår verkar för övrigt galet bra! Fattas bara rengöringen nu som jag måste få hem på Tradera på ngt sätt... :) Nu har jag bara använt den en gång hittills och en nu på morgonen då och den verkar galet bra men det lär ge mycket bättre resultat så småningom!

Hur osm helst, tvättat och klart för denna helgen. Underbart väder ute, tyvärr så blåser det som sjutton! Skulle på sitefest på jobbet idag men det blir inget med det, dels har jag så ont och får inget svar om ngn jag umgås med ska dit... Så jag skippar det! Åker hem till mamma och pappa för en fika i stället! Ska bara torka på och göra mig i ordning... :)

Någon ville ha recept på tacogrytan, ska försöka komma ihåg att lägga in det senare, hinner inte just nu! Men det kommer :D Dock har jag inga mått då det var ren inprovisation, men kan i alla fall skriva vad jag hade i. Jag fryste in det som blev över igår i en lunchlåda och en störra låda för middag till mig och Johan, men kom på idag att vi nog får äta det ikväll igen så det var nog bra onödigt att frysa in, hoppas det inte blir allt för hemskt nu när det varit fryst, hehe! Så ikväll blir det samma igen dock utan ris men med nachochips, creme fraische och sallad. Gott ska det bli! Får peta ut bönorna igen! ;)

Nej, göra mig i ordning nu och sen ta med mig resten av dumlekakorna hem och bjuda mamma och pappa på! Till veckan ska det bakas storsats dumlekakor. Och lite annat gott! Kakor, bröd osv. Dock får det nog bli lite utspritt jag orkar inte stå för många timmar och greja med sånt nu...

Vi hörs senare, då ska ni få receptet! :D



Det får bli en bild på Sammy som vanligt! ;) Haha. Det är väl mest honom jag har bilder på... Nu ska han få åka hem och springa runt, runt i ett par timmar ute på landet hos mamma och pappa, det är LYCKA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0