En lugn hemmadag!

Det är vad det blir idag... Och det är jag glad för, vaknade kl 5 helt klarvaken! Dock somnade jag runt 7 igen och sov 1,5 h i alla fall. Mådde mindre bra då jag vaknade men det gick över också... Sjuuuukt ont i ländrygg o höfter dock! Haltade mig upp och fick köra älskling till jobbet som försovit sig sen en kortsväng med vovve, nu ligger han på balkongen och njuter av det fina vädret! Varmt och skönt idag! Fast jag gillar inte värme just nu... Men nu är det lagom när det inte är så soligt men ändå över 18 grader redan! :)) Kanske sätta sig på balkongen o ta en fika sen... Tänkte baka idag, får se om jag orkar helt enkelt.

Ska i alla fall packa färdigt BB-väskan med det jag kan nu innan, packade mer än hälften igår i alla fall. Någon som vet om man behöver ha med sig ngt till bebisen förutom kläder i Hudik? Verkar vara olika på olika BB vad som finns (blöjor, tvättlappar osv). Sen ska jag skriva ihop förlossningebrevet också så jag kan skriva ut det snart! Kopplat in skrivaren men dessvärre är färgen torr så måste även beställa det. Kan lika gärna beställa det idag så kan jag skriva ut brevet sen i slutet av veckan förhoppningsvis så har man klart det också.

Sen får bebis gärna komma om 1-1,5 vecka! ;) Men med min otur lär det dröja... Jag är ganska säker på att det kommer dröja flera veckor över BF för jag känner ingenting!! :/ Knappt några förvärkar eller nåt... Önskar mig dessutom förvärkar för att få lite förberedelse för vad som komma skall, kommer ju åf en dödschock när det sätter igång! Har ångest över vilken panik jag kommer få när det är på g och tusen ggr värre än jag tror, haha! Well, måtte han komma innna midsommar! :D Snälla bebis!! Då blir mamma lycklig ♥

Dags att dricka upp mitt hallonbladsthé för dagen sen sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0