Dött igår!

Det blev dött i bloggen, vi blev kvar hos mamma och pappa till runt kl 18 och då hade vi fått en god lunchmacka och fika där men var dags att åka hem för middag. Körde lillasyster till Bergvik och släppte av henne där sen åkte vi hem och åt resterna av tacogrytan, ännu godare än dagen innan!! :D Sen blev det bara framför tv:n hela kvällen... Ska försöka lägga in receptet idag!! :) Orkade helt enkelt inte igår, så till slut la jag mig i sängen, det enda stället jag kan slappna av och ligga någorlunda bra, börjar jag ligga lika dåligt där som i soffan eller som att sitta upp då kommer jag få panik! Efter några timmar i soffan (liggande) orkar jag inte ens det mer...

Hur som helst blev det att vi somnade sent ändå, låg och flippade på telefonen och önskade att blogg.se hade fixat en app, ännu en gång! Kan ju inte ens ligga på rygg längre så därför inte skriva på datorn när jag ligger ner... Dagens i-landsproblem! ;) Men kvällarna är jag helt slut i kroppen!!

Idag vaknade jag som vanligt runt kl 8 men låg och drog mig till kl 11, kan för en gångs skull slappna av! Kanske för att jag bara ligger bekvämt i just sängen... Nu är vi uppe, ätit frukost och dricker mitt hallonbladsthé för dagen, ska snart ut med vovve sen får vi se vad som händer. Ont i höften idag också så det är nog här för att stanna. Igår var allt verkligen jättetungt! Att resa sig är pest och att stå, gå och sitta... Haha! Nu får bebis komma SNART!!!!

Dags att klä på mig och ta vovve på en promenad i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0