Magen vecka 26 (25+1)

Det var länge sen jag fotade magen nu! Jättedumt eftersom det är nu den växt som mest det vill man ju dokumentera... :( Well well! Här har ni i alla fall en bild från i morse, i vecka 26! :)

Har lite ångest nu för jag har fått bristingar!! Inga på magen eller sidorna annars som av hormoner eller att det är tänjt, men vid mitt gamla ärr där navelpiercingen varit!! Sjukt fult, gått upp några streck upp från den, nu är jag riktigt rädd att det ska bli jättemycket där mitt ovanför naveln! Hade hoppats jag skulle klara mig... Gissa om jag ångrar min piercing NU?! He he... Ja ja, det är sånt man får leva med och kommer tycka är värt sen men just nu känns det tungt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte vänligt att få bristningar i gamla ärr.. och tyvärr växer dom bara ju större man blir...

2011-03-13 @ 19:41:16
Postat av: Anonym

Fick fuuuuullt av bristningar! Överallt typ xD haha men det var helt klart värt de :) Hade också sjuk ångest, men nu spelar de ingen roll :)

2011-03-14 @ 22:48:22
Postat av: Theodorheidi

Great site, keep up the good work!

2011-05-27 @ 10:30:36
URL: http://theodorheidi.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0