Bebismys!

Efter jobbet idag åkte jag hem och rastade Sammy en sväng, gjorde ett ärende och hämtade sen upp Jessica på jobbet. Vi åkte till Ljusne för att hälsa på Amanda och lilla River! Så mysigt äntligen :D Länge sen man sågs nu också, lite skumt att Amanda som var gravid senast nu har sin lilla ute, när man är gravid tänker man ändå inte att det är ngn där inne utan mer att magen bara växer ha ha, man kan verkligen inte fatta att man kommer få en sån liten snart! Men som jag längtar nu :) Han är så fin lilla River! <3

Lånade bilderna från Amanda som hon tog på oss. Grymt osmickrande såg jag ut idag dock ;)



Jag och River



Jessica och River

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0