Shoppingdag med tjejerna!

Igår blev det en shoppingdag i Valbo med Amanda och Jessica. Efter jag varit hos BM hämtade jag upp dom och vi va i Valbo strax efter kl 15. Träffade på Malin, hennes son och syster och gick runt på IKEA. Shoppade lite smått! :) Efter det åt vi mat, jag åt kotlettrad som vanligt, sååå gott!! Efter det åkte Malin och co hem och vi fortsatte på köpcentrumet. Där blev det mycket shopping får jag väl säga! :D Spenderade alldeles för mycket pengar men härligt att få shoppat lite man behövde. Dock åkte jag främst dit för jag behövde leggings och H&M i Hudik har inga gravidleggings alls, i Söderhamn har ingen butik det längre och H&M i Valbo som har hade nu bara Small! Blev lite less... Så fortfarande bara ett par halvtrasiga leggings... Men fick i alla fall en del annat handlat! Ska lägga in bilder sen på all shopping! :)

Där gick vi runt flera timmar och avslutade med en banana split, gooott! Gick ut ur köpcentrumet kl 20 precis när dom stängde, på sekunden tror jag, ha ha! Så då åkte vi hemåt igen, alla helt slut efter en 5 timmar shoppingdag! Min kropp var mörbultad efter det, hade sååå ont i nacken, ryggen, benen och lite i höfterna och fötterna. Köpte även ett par skor som satt jättebra! Dom kan jag inte ha idag, ha ha! Tror dock det ä värmen och inte gårdagens bravader... Men kroppen är slut fortfarande! Min rygg är inte att leka med... Skulle fixa hemma idag, har massor att göra men min kropp orkar helt enkelt inte och än mindre i den här värmen. Fick i alla fall lite massage igår kväll, med den nya massagesaken jag köpte på H&M, av Johan och det gjorde det nog lite lindrigare idag. Sååå skönt det va! Måste tigga till mig lite mer ikväll! :) Tur man ser ett slut på detta...

Vi tittade på Wallander på kvällen där men jag la mig innan det var slut, orkade inte ens sitta uppe. Men inatt sov jag som en stock! Vaknade nån gång av att jag svettades så och en gång när Johan va upp och drack vatten men annars sov jag rätt bra. Gick dock upp vid 8-tiden när Johan gick upp för att jobba... Dagen har varit varm, om man ska beskriva den med ett enda ord. Nästan olidligt! Och mina fötter har som sagt blivit oigenkännliga jag som inte varit svullen innan, det känns obehagligt och det sticker och är hemskt, usch! Mina skor gör sååå ont nu, hahaha! Typiskt! Försökte sova en stund mitt på dagen och det gick men blev så varmt, trots att jag inte ens hade täcket på mig... Så det har inte blivit mycket mer än ut med hunden en sväng och suttit här en del. Fixat några maskiner disk! Men får fixa lite ikväll i stället... Vi har tvättid så när Johan kommer hem vid 20 får han gå ner och slänga in lite tvätt i maskinen och jag ska fixa middag, det blir lax! Mums! Sen får vi väl försöka hinna umgås lite, så trist att han jobbar så extremt mycket denna månad sista tiden vi har tillsammans ensamma! Man vill ju ta vara på det... Förra sommaren jobbade vi också bort så vi hann inte göra nånting tillsammans, det är väl det enda man ångrar nu när man ska ha barn, att vi inte hunnit göra något tillsammans så, han har inte haft semester en enda sommar sen vi träffades. Men i år ska han ha semester med mig och bebism hela augusti! :)

Sen måste vi försöka städa i ordning lite ikväll också när det svalnat lite. Som man inte orkat nu! Vore skönt att få städat nu så jag och Johan kan göra något roligare på onsdag när han är ledig nästa gång. Senast han var ledig med mig var i söndags (han var på kryssning med jobbet ons-tors då han var ledig nu) så sen är han bara ledig onsdag sen är det nog först vid midsommar! Så måste försöka städa ikväll och imorgon... Hoppas på lite svalare väder! Hunden måste få en längre promenad också vilket jag inte orkat idag...

Nu hoppas jag dock att bebis vill komma innan onsdag! ;) Så snart som möjligt...

Kommentarer
Postat av: A.T.

Har jessica någon blogG?

2011-06-13 @ 11:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0