5 dagar kvar...

Jag sitter mest och ruttnar här hemma, orkar inte göra något och har ingen lust att göra något! Inte ens bloggat har det blivit, sitter inte sådär jättemycket vid datorn när jag har telefonen men som känt har blogg.se fortfarande ingen app! Hur idiotiskt det än är! Hade dom haft det hade ni fått bra mycket mer uppdatering... Funderar på att byta till Devote när bebis kommit och vi börjar ett nytt kapitel så att säga! Dom har ju en app. Trist dock då jag helst vill fortsätta i samma blogg men får lösa det på något sätt! :)

Det är i alla fall mulet och regnigt ute dom flesta dagar, bara skönt tycker jag just nu men sen i sommar vill man ju ha lite finväder såklart så man kan gå promenader och sådär även om det inte behöver vara jättevarmt, för bebis skull!

Sitter som sagt bara hemma i stort sett, sover rätt mycket och fixar lite. Längtar efter bebis som en idiot men kommer säkert gå över några veckor och då är det långt kvar! :( Men man kan ju hoppas han vill kika ut tidigare. Hade ju hoppats innan midsommar men börjar tvivla på det, fast det är ju några dagar kvar det kan ju sätta igång precis när som helst egentligen så man ska väl inte ropa hej ännu! Ligger till och med hellre på BB på midsommar än att sitter där på övertid, är jag deppig nu är det inget motför vad jag kommer vara då! Vi är bortbjudna och det blir ju trevligt, såklart, men har som sagt ingen lust att göra nånting alls just nu för man är bara slut, tung och vill ha sin bebis!!

Så håll tummarna att han kikar ut i helgen eller början av veckan även om det inte finns så mkt hopp, har ju inte så mycket känningar mer än att jag hade riktig molvärk i mage o rygg natten mellan torsdag o fredag och slemmisen började gå på morgonen och har kommit lite i morse med. Hade molvärk till o från igår men det är ju inget direkt som gör ont! Så jag har som sagt inte så mycket hopp men det kan ju samtidigt börja helt plötsligt också man verkar inte behöva ha så mycket förvärkar för att det ska vara tecken heller utan kan sätta igång ganska direkt! Får hoppas på det! Annars är det låååångt borta :) Slemmisen behöver ju inte alls betyda ngt även om den åtminstone inte återbildas nu så kan det ändå dröja 3-4 v till om det är så! Ett tecken till är väl att min mage vart helt körd i en vecka nu och en del illamående till o från men igår o idag har det vart riktigt jobbigt illamående som kommit ngn gång och magen är heeeelt sjuk sen natten mellan tors-fre.

Har inte så mycket intressant att uppdatera. Idag ska jag försöka få ork att städa i barnrummet lite och packa klart BB-väskan! Helt sjukt, orkar verkligen inte göra nånting längre! :/

Återkommer så småningom! Får se om det är innen eller efter bebis kommit, man kan ju hoppas han vill komma i helgen redan! ;P

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hört att när slemmisen börjar släppa brukar de ta en vecka, dock har det gått 2 veckor här sen min började släppa så de tar jag som skit snack:P Min mage har vatt kass i 2 veckor också, vilket också ska vara ett tecken på att förlossningen närmar sig, bullshit säger jag.. Men Alice kände jag inget förens första värken och 20 timmar senare är hon född. Att ha haft förvärkar och detta i 2 veckor nu är verkligen tråkigt. Hoppas våra bebisar kommer snart=)

2011-06-18 @ 22:50:43
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0