Små-kickar!

Igår kväll fick jag tre små kickar. En stark och två små i sidan... :D Nu på morgonen har jag känt, inte lika tydligt men tror allt det är bebis som tränar kickboxning där inne såhär på morgonkvisten! Fantastiskt, ge mig mer! :D

Var precis med om den konstigaste känslan! Jag ligger på rygg och det brukar då bli tungt och lite jobbigt att andas och nyss så bara blev det som att magen "blåstes" upp och allt lättade i magen haha! Ingen tyngd alls... Som att vara i vatten ungefär! Skitskum känsla!! Magen stod typ rakt upp och spände som sjutton men inte smärta på nåt sätt!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Haha det kommer mer:P Man vill känna i början men sen i slutet när dom tar upp hela magen vill man att dom ska vara stilla för då gör sparkarna skit ont:P Alice sparkade ju hela tiden på mitt revben, jag fick inte sitta ner! Ligga eller stå gick bra. Jag grät så ont som de gjorde!

2011-01-30 @ 11:59:51
URL: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0