Det närmar sig...

Nu är jag hemma efter ännu en dag på jobbet! Inte en superbra dag dock, började med en riktigt kass förmiddag och efter lunch fick jag världens huvudvärk som stannat kvar sen resten av dagen! Hur som helst, hemma nu efter en promenad hem i kylan men nu är det ju bara ca 5-6 minusgrader det är överkomligt! Har precis ätit 2 varma mackor och oboy till middag! Det är kombinationen av lathet, trötthet och hur fattig man är så här i slutet av månaden... Och inge kul att laga mat till sig själv! Johan slutar kl 22 i Hudik... Jag får koka pasta så har jag lunchlåda till imorgon eftersom jag gjorde storkok på köttfärssås här om dagen! : )

Allt flyter på som vanligt, inga fler kickar i magen ännu men ultraljud på måndag, det närmar sig! Gaaalet nervös att ngt ska vara fel samtidigt som jag är sjukt förväntansfull!! Såklart! :D Hoppas lill*n vill visa vad h*n är för kön också. Hi hi! Nu är det två arbetsdagar kvar går nog rätt snabbt men helgen, my god, den kommer troligtvis aldrig ta slut! Skönt med lång helg men inte när man vill ha måndag för en gångs skull... :P Sen är det bara 2 v jobb sen blir det Teneriffa! Så dit längtar jag typ lika mycket! ;)

Nu blir det slappa resten av kvällen... Noll energi! Lite tv och slappande sen slocknar jag nog innan Johan dyker upp efter kl 23, det är ju en dag imorgon också! Ha ha...

Avslutar med dagens bästa: "Alla kan ju göra fel sa igelkotten när han klev av rotborsten"! Det roligaste var att det var världens besserwisser som helt plötsligt kläckte ur sig detta... Ha ha ha! Det var inte lätt att hålla skrattet inne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0