Bebiskläder!

Jag har sagt länge att jag ska lägga upp bilder på dom få plagg jag hittills köpt... Nu äntligen har jag fått tummen ur och fotograferat! Som vanligt på kvällen och vi har inget bra ljus någonstans i lägenheten så ni får ursäkta dom dåliga bilderna, färgerna och ljuset, he he! Efter RUL kommer det nog bli mer shopping... Kliar ju i fingrarna! ;)




Dessa har ni ju redan sett, köpte dom först av allt när vi plussade
för att få lite verklighet och försöka få J lite glad med ett par "I <3 dad"-strumpor... : )




Det må vara "tråkigt" med koftor med öron men jag är en sucker för såna!
Tycker dom är söta :D Storlek 62, förhoppningsvis kan bebis ha den på
lite kyligare sommarkvällar om h*n ska ligga i vagnen då och kanke i början av hösten.





Dressen från KappAhl som jag ville ha som liknade denna tog ju slut illa kvickt.
Som tur var hittade jag en liknande på Lindex tror jag det var,
inte riktigt lika fin men nästan! : ) Köpte storlek 68 så h*n kan ha den
mot hösten eftersom den är stickad och ganska varm... : )







En söt lila body och byxor jag köpte på H&M, jag struntar i om det är en pojke, i så fall
får han ha lila ändå! Tycker mörklila funkar! : ) Tyvärr hamnade sista bilden upp och ner
men jag orkar inte vända på den... He he! Detta är strlk 56 så det är ngt att använda direkt
på lite svalare dagar och kvällar i sommar! Bodyn funkar ju jämt... : )
Byxorna lite tjocka mitt på dagen i värmen...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Såå söta =)

2011-01-17 @ 20:31:59
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Fia

Så mycket fint du shoppat =)

2011-02-01 @ 20:05:07
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frossle.com

Oiidesign

iPhonebutiken.se
Bling Skal

Macskal.se

RSS 2.0